wtorek, 18 marca 2014

Mój Uśmiech

MÓJ UŚMIECH

Ja do Was się uśmiecham,
jakbym trosk nie miał wcale,
bo wiem: wolicie uśmiech,
niżeli gorzkie żale.
Świat smutne wieści snuje,
bo jest ich przecież sporo,
więc mówię: kysz, przepadnij,
ty smutna świata zmoro.
Człowiek zrodzony został,
by życiem się radować,
a nie by w własnym sosie,
z wściekłości się gotować.
Dlatego moim zdaniem,
lepsze jest uśmiechanie,
niżeli gorzkich żali,
w przyprawy zawijanie.
Mnie tu nie chodzi wcale,
by kisić łyk goryczy,
można go z siebie wylać,
lecz na nim się nie ćwiczy.
Pokażmy innym piękno,
to przez nas dostrzegane,
niechaj ono dla innych,
zostanie też rozsiane.
Żyjmy w zasięgu światła,
łatwiejsze postrzeganie,
bierzmy udział w spektaklu,
gdy świata malowanie.
     autor;  Krzysztof Roszczyk

ZAWSZE staram się pokazać moim
że nawet jak nie jest łatwo to 
UŚMIECHEM  
można zrobić  wiele.
I udaje się bo to wiem z listów od Marzycielskich Przyjaciół
Dziś dostałam list od pani Ewy Zalewskiej z Gimnazjum nr.4 w Legionowie
a tam takie słowa;
"Twój uśmiech - mimo wszystkich uciążliwości życia,
na które zostałaś skazana-
zawstydza tych,którzy narzekają na "zdrową" codzienność.
O tym jak bardzo jesteś dla nich ważna,
świadczy reakcja na Twój list"
JAK CZYTA SIĘ TAK FAJNE RZECZY TO BUZIA UŚMIECHA SIĘ BARDZO

DZIŚ MOJA BUZIA UŚMIECHNĘŁA SIĘ PO RAZ KOLEJNY
I Z INNEJ PRZYCZYNY!
Moi przyjaciele z Wysp
przysłali mi paczkę a w niej
TYLE FAJNYCH RZECZY
Dziękuję panu(chyba)na literkę "M" 
niestety(przepraszam) nie możemy się rozczytać:)
Bardzo i to jak zrobił mi pan niespodziankę
na prawdę SAM pan to wszystko kupował?
Rzeczy są ŚWIETNE!! 
No i nie mogło zabraknąć fotorelacji :)
Bardzo podobają mi się te koszulki
bo są fajne długie
i fajnie pasują do legginsów:)
Bardzo ucieszyłam się z koszul
bo UWIELBIAM KOSZULE
a mama tak się śmiała
 z mojego tańca radości
że zrobiła zdjęcia:)
bluzeczki
wow
Bardzo mi się podobają :)
BLUZY
ALE FAJOWE
obie są tak fajne,że już wiem,
że są moimi ukochanymi :)


Koszulki tez fajne i ta siwa narzutka/bokserka FAJNA
i znów taniec-który mamę rozbawił:)
Sukienka
no i proszę taniec RADOŚCI :)
FAJNA!!!Będę nosić na pewno
bo podoba mi się :)
Piżamy:)
mama zrobiła oczy że w jedną z nich
 ubierałam się od razu
no ale co podobają mi się :D
Na temat bielizny powiem tylko jedno słowo:)
WOW
Mama,Tata i Przemek(mój brat)
ucieszyli się bardzo 
z niespodzianki dla Nich:)
Te jajeczka których nie ma już na zdjęciu
podobno były pyszne-tak mi kazali napisać :D
Moja Rodzinka mówi ZE BARDZO DZIĘKUJE :)
Ten dwunasty rozmiar
jest OK :D
Dziękuję bardzo!!!
Cieszę się ogromniasto!!!
I czuję się jak Top Model!!
ale mi serce mocno bije:D
DZIĘKUJĘ
chyba z wrażenia dziś spać będzie mi ciężko:)

5 komentarzy:

  1. Ja nie mogę, Natalka, gdzie jest moja mała ślicznotka? Widzę dziś piękna kobietę, która zmienia się i dojrzewa. Ale cioteczka Cię kocha.... MOCNO!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jak gdzieś wyczaję jakieś wybory miss, to Nati zgłoszę. Nati powinna wystartować w czymś takim. Ciekawe, czy ma Nati jakiś adoratorów????

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te zdjęcia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale , że masz tylu dobrych ludzi wokół siebie Natalko :)
    buziaki z Rybnika!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)